23 Eylül 2010 Perşembe

Fitbol

Çok acaip gerçekten. Oturdum, beş dakika boyunca böyle bir şey nasıl olmuştur diye düşündüm. Akla yatkın bir senaryo bulamadım. Bu arada gerçeğe çok benzese de gerçek olup olmadığını teyit edemedim. Ama ilginç bir şekilde teyit edemememin sebebi bunun gerçek olma ihtimalini kuvvetlendiren bir şey. Görünen kısımlardan forumun hangi başlığı olduğunu buldum. Tarihe göre ilgili entry'yi bulabilirim diye düşünürken...
56983 (ellialtıbin dokuzyüzseksenüç) sayfa enrty var, üyeler dışında arama yapılmıyor... Ama 56bin küsür sayfa son dakika gelişmesi yazan insanların da bu noktaya gelmesi şaşırtıcı değil.
Ben de bu kadar dengesiz ve çelişken olmak istiyorum punkam.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Susma Sustukça Sıra Sana Gelecek.

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright © 2010 KunkaPunka. All rights reserved.
Kunkapunka Template by